Weekendowy pobyt leczniczy - zasłużona regeneracja i relaks
Uzdrowisko Szklane Teplice
Wybór zakwaterowania
Informacja o pobycie
Pobyt obejmuje
- zakwaterowanie
- pełne wyżywienie / śniadania, obiady i kolacje w formie ciepłych i zimnych stołów bufetowych
- wstępna konsultacja lekarska i na życzenie
- wstęp do Parenice: 1x na pobyt
- wejście do do kąpieli do wyboru: 1x Łaźnia Marii Teresy lub 1x Łaźnia Górnicza
- masaż częściowy: 1x masaż relaksacyjny (15 min.)
- procedura do wyboru: 1x hydroterapia lub okład borowinowy
- połączenie WiFi
- parking
dzieci
- Dzieci poniżej 2,99 lat bez łóżka pobyt bezpłatny.
- Dzieci 3 - 11.99 lat na dostawce 50 % zniżki na pobyt, bez zabiegów leczniczych.
- Dzieci 3 - 11,99 lat na łóżku pojedynczym 30 % zniżki na całkowitą cenę pobytu, bez zabiegów leczniczych.
- Dzieci od 12 lat zabiegi leczniczy jak osoba dorosła.
Wejście do jaskini łaźni parowej, łaźni Mária Terézia, a także kąpieliska termalnego górniczego jest dozwolone wyłącznie do dzieci w towarzystwie rodziców lub innej uprawnionej osoby odpowiedzialne. Do kąpieli Mária Terézia jest dozwolony dla dzieci od 8 lat, do jaskini łaźni parowej dla dzieci powyżej 12 lat, do kąpieliska termalnego górniczego dla dzieci od 3 lat.
Ceny - Suplementy
Płatna na miejscu po przyjeździe w recepcji.
- lokalny podatek € 1/ osoba / noc
- late check out € 20 / osoba
- zgubione klucze € 30
- depozytu dla bram kontrolnych w DU Mateja Bela, DU Goethe i Mária Terézia € 20
- sejf za € 30
- zmiana procedury wymagane przez klienta do umieszczenia € 2 / procedura
- zmiana harmonogramu procedur wymaganych przez klienta, aby umieścić € 1 / procedura
- pokój wymiana u klienta bez obiektywnego powodu, aby umieścić € 15
- możliwość zakupu bezpłatnych procedur z 15 % zniżką na wszystkie procedury, z wyjątkiem opcji tylko na receptę
- w razie zainteresowania można zamówić i kupić obiad na dzień wyjazdu w cenie 15 € / osobę bezpośrednio w recepcji uzdrawiska, min. dzień wcześniej
Ważna informacja
- Klienci przebywający w DU Alžbeta i Matej Bel zgłaszają się w recepcji głównej w Kursalon.
- Późniejszy przyjazd należy zgłosić z wyprzedzeniem w recepcji uzdrowiska.
- W przypadku późnego przyjazdu, i po godzinie 18.00. Stracić żadnego jedzenia w tym dniu.
- Check in - rozpoczęcie pobytu od: od godz. 13.00 do godz. 17.00
- Check out - wymeldowanie się z pobytu: 10.00
- Dzień przybycia: Piątek.
- Rozpoczęcie pobytu (posiłek): Kolacja.
- Zakończenie pobytu (posiłek): Śniadanie.
- Posiłek: Żywność jest dostarczana przez budynkiem, w którym klient jest umieszczony w następujący sposób: jadalnia w KD Elizabeth - Elizabeth KD dla klientów, Goethego, Matej Bel, Marii Teresy. Jadalnia Relax Thermal - dla klientów KD Relax Thermal. Śniadanie 8:00 do 9:00, lunch 12:00 do 13:45, kolacja 17:00 do 18:45 (w celu uzyskania szczegółowych informacji o czasie posiłków dla każdego KD przyjeździe w recepcji po przyjeździe).
- Parking: Parking nie jest wypłacana.
- Internet: Bezpłatny Internet: Sygnał WiFi we wszystkich leczenia, z wyjątkiem domów Marii Teresy.
- Zwierzęta: Zakwaterowanie w hotelu nie jest możliwe ze zwierzęciem.
- Zameldowanie / Wymeldowanie: Zameldowanie: 11:30 (jeśli pobyt rozpoczyna się obiadem), 14:00 (jeśli pobyt rozpoczyna się kolacją). Klienci przebywający w DU Alžbeta i Matej Bel zgłaszają się w recepcji głównej w Kursalon. Wymeldowanie: 10:00 (jeśli pobyt kończy się śniadaniem), 13:00 (jeśli pobyt kończy się obiadem).
Na konkretny pobyt i termin
Wybierasz konkretny pobyt i termin z naszej oferty.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Na konkretny pobyt bez terminu
Wybierasz konkretny pobyt z naszej oferty i termin będzie wolny w ramach ważności pobytu. Odbiorca kontaktuje się z nami i sam wybiera termin.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Za określoną kwotę - POLECAMY (najczęściej sprzedawane)
Voucher jest na dowolną kwotę bez wyboru konkretnego pobytu.
Na przykład o wartości 200 €, więc odbiorca wybiera pobyt do 200 € lub wybiera droższy pobyt i dopłaca różnicę.
Termíny
Zarezerwuj pobyt
Przed skontaktowaniem się z naszym Działem Obslugi Klienta, prosimy przeczytać najczęściej zadawane pytania, w których możecie Państwo znaleźć odpowiedź na swój problem, oszczędzając w ten sposób czas: Prosimy przeczytać często zadawane pytania – FAQ.