Wielkanoc z wellness, zabiegami i programem animacyjnym
Uzdrowisko Nimnica
Wybór zakwaterowania
Informujemy, że uzdrowisko będą otwarte do 18.12.2024. Przyszłoroczny sezon rozpoczyna się 27.01. 2025 roku.
Informacja o pobycie
Pobyt obejmuje
- zakwaterowanie
- pełne wyżywienie /
Jadalnia Fiesta (śniadania, obiady i kolacje w formie stołów bufetowych) - klienci zakwaterowani w DU Balnea Grand, Manín, Caritas I, Caritas II, Veritas, Salvator
-
badanie lekarskie (zgodnie z harmonogramem)
- zabiegi (3 noce) - 1x wellness medyczny MINI 1 godzina (zioło, fińska, parowa i infra sauna, whirlpool, tepidarium, kąpieli Kneippa, basen), 1x kąpieli węgla, 1x parafina, 2x terapia tlenu, 1x jaskinia solna
- zabiegi (4 noce) - 2x wellness medyczny MINI 1 godzina (zioło, fińska, parowa i infra sauna, whirlpool, tepidarium, kąpieli Kneippa, basen), 1x kąpieli węgla, 1x parafina, 1x masaż częściowy klasyczny, 2x jaskinia solna
Ceny - Bonusy
- 1 godzina gry w kręgle / bilard / tenis stołowy dla pary / rodziny (w zależności od wyboru i możliwości)
- powitalnego drinka podczas pierwszej kolacji
- Wielkanocne menu
- tematyczny program kulturalny
- fitness na świeżym powietrzu
- kąpiel Kneippa na świeżym powietrzu
- procedura picia
- Wi-Fi
- usuwanie bagażu klientów
- stała opieka medyczna
dzieci
- Dziecko do 3,99 lat bez łóżka i uslugi bezpłatnie.
- Dzieci 4 - 11,99 lat na stałym łóżku otrzymują zakwaterowanie, pełne wyżywienie oraz wejścia do wellness i groty solnej jako dorośli. Pozostałe zabiegi są częścią pobytu tylko dla osób od 12 roku życia.
Ceny - Suplementy
Płacą po przyjeździe w recepcji.
- podatek lokalny 1,20 € / osoba / noc
- parking strzeżony systemem kamer zgodny z aktualnym cennikiem uzdrowiska
Ceny - Informacje
- Dodatkowe łóżko jest możliwe, ale nie polecamy go ze względu na mały rozmiar pokoju.
- Dodatkowe łóżko w pokojach Klasik nie jest zalecane dla osób dorosłych (bardzo zatłoczone, przyjazne dzieciom).
Ważna informacja
- Zameldowanie na pobyt odbywa się od 13:00 do 16:00 godz.
- Zameldowanie: recepcja KD Salvator, zakwaterowanie w pokoju od godz. 14:00 (w przypadku przygotowanego pokoju nie jest wyjątkiem wcześniejsze zameldowanie się w nim po uzgodnieniu z obsługą).
- Wymeldowanie: do godz. 13:00.
- Jeżeli ze względu na pojemność chcą Państwo przełożyć zabieg, zaleca się jego rezerwację od razu po przyjeździe, bezpośrednio na miejscu w recepcji Balnea Grand.
- Prosimy o przestrzeganie terminów. Niewykorzystany zabieg z powodów subiektywnych nie zostaje zastąpiony innym zabiegiem, nawet finansowo.
- Check in - rozpoczęcie pobytu od: 14.00 hod.
- Check out - wymeldowanie się z pobytu: 13.00 hod.
- Rozpoczęcie pobytu (posiłek): Kolacja.
- Zakończenie pobytu (posiłek): Obiad.
- Posiłek: Posiłki serwowane są w poszczególnych domów uzdrowiskowych na trzy zmiany w zależności od rodzaju diety. Aby uzyskać więcej informacji o czasie na pokład klient otrzymuje po przyjeździe w recepcji, w zależności od zakupionego pakietu. Przybliżony czas posiłków: śniadanie 7:00 do 8:30, lunch 11:30 do 13:00, kolacja 17:30 do 19:00.
- Parking: W strefie uzdrowiskowej tylko za zezwoleniem, bezpłatnie dla osób niepełnosprawnych i ze znacznym stopniem niepełnosprawności posiadających kartę niepełnosprawności. Przed DU Salvator znajduje się parking.
- Internet: Połączenie WIFI w całym uzdrowisku
- Zwierzęta: Zakwaterowanie ze zwierzęciem nie jest możliwe.
Na konkretny pobyt i termin
Wybierasz konkretny pobyt i termin z naszej oferty.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Na konkretny pobyt bez terminu
Wybierasz konkretny pobyt z naszej oferty i termin będzie wolny w ramach ważności pobytu. Odbiorca kontaktuje się z nami i sam wybiera termin.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Za określoną kwotę - POLECAMY (najczęściej sprzedawane)
Voucher jest na dowolną kwotę bez wyboru konkretnego pobytu.
Na przykład o wartości 200 €, więc odbiorca wybiera pobyt do 200 € lub wybiera droższy pobyt i dopłaca różnicę.
Termíny
Zarezerwuj pobyt
Przed skontaktowaniem się z naszym Działem Obslugi Klienta, prosimy przeczytać najczęściej zadawane pytania, w których możecie Państwo znaleźć odpowiedź na swój problem, oszczędzając w ten sposób czas: Prosimy przeczytać często zadawane pytania – FAQ.