Redukcyjny pobyt w uzdrowisku z wieloma zabiegami i wejściem do strefy wellness
Uzdrowisko Bardejovské Kúpele
Wybór zakwaterowania
- Uprzejmie informujemy, że w miesiącach STYCZEŃ, LUTY I MARZEC 2025 w Hotelu Ozón odbywać się będzie remont pokoi na 3 piętrze. W ten sposób uzdrowisko z góry przeprasza za zwiększony hałas spowodowany pracami budowlanymi podczas Państwa pobytu.
- DU Ozón, Alžbeta i Hotel Alexander będą otwarte od 2.1.2025 roku. Wille Diana, František, Mier i Hotel Astória będą otwierane sukcesywnie w nowym roku, w zależności od zapotrzebowania i bieżących potrzeb. Vilka Fontána zostanie otwarta w marcu.
Informacja o pobycie
Pobyt obejmuje
- zakwaterowanie w wybranej kategorii
- wstępne badanie lekarskie (EKG, pomiar ciśnienia, tętna, obwodu pasa, ważenie, pobieranie próbek, metabolizm tłuszczów, BMI oraz podstawowa edukacja klienta, kontrola i badanie wyjściowe)
- dieta redukcyjna w formie pełnego wyżywienia (posiłki serwowane), posiłki serwowane są w hotelu Ozón, niezależnie od miejsca zakwaterowania klienta
- 1x nauka podczas pobytu z asystentem żywieniowym
- 2x konsultacje z psychologiem w trakcie pobytu
- edukacja z fizjoterapeutą podczas zabiegów
- 25x PROCEDURY / pobyt (hydrokinezyterapia, gimnastyka grupowa, Nordic Walking, + zabiegi przepisane przez lekarza)
Ceny - Bonusy
- nieograniczony dostęp do basenu wellness spa i świata saun i fitness w godzinach otwarcia
Ceny - Suplementy
Płatna na miejscu po przyjeździe w recepcji.
- opłaty klimatycznej 2,50 € / osoba / noc
- dopłata za wybór odpowiednio określonego pokoju. pokoje z balkonami, pokoje z widokiem z przodu, jak podano w cennikach uzdrowiska
- parkowanie zgodnie z aktualnym cennikiem uzdrowiska
- wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie jest możliwe tylko wtedy, gdy pokój jest dostępny za aktualną opłatą (od 10 € / pokój)
Ważna informacja
- Pobyt może trwać tylko 11 dni /10 nocy/, nie ma możliwości spędzenia pobytu krótszego.
- Pobyt planowany jest grupowo, minimalna ilość osób w jednym terminie to 5, maksymalna to 12 osób.
- Przy mniejszej liczbie klientów zapewniony zostanie ograniczony zakres usług i jednocześnie udzielona zniżka – 10 % ceny pobytu, natomiast nie będą realizowane zabiegi grupowe i wykłady. W tym przypadku pobyt będzie ustalany indywidualnie, posiłki będą zapewnione wspólnie z innymi klientami, śniadanie będzie miało charakter szwedzkiego stołu, obiady i obiady będą tzw. wspólne jedzenie.
- Check in - rozpoczęcie pobytu od: 11.00
- Check out - wymeldowanie się z pobytu: 10.00
- Rozpoczęcie pobytu (posiłek): Obiad.
- Zakończenie pobytu (posiłek): Śniadanie.
- Posiłek: Posiłek w Ozone hotel: Śniadanie 7:00 do 9:00, obiad 11:30 do 13:00, kolacja 17:30 do 19:00.
- Parking: Monitorowany parking w hotelu Ozón za opłatą (rabaty za parkowanie są wypłacane posiadaczom kart parkingowych dla osób niepełnosprawnych, 50 % zniżki na parkowanie). Możliwość wynajęcia garażu za opłatą lub płatny parking w vilke Matilda.
- Internet: WiFi w hotelach Alexander, Astória, Alžbeta, Ozón i bezpłatne łącze WiFi dla klientów innych obiektów noclegowych w recepcji hotelu Ozon.
- Zwierzęta: W uzdrowisku mogą przebywać zwierzęta domowe z zarezerwowanymi udogodnieniami (wille).
Chcielibyśmy przypomnieć naszym klientom, że hotele uzdrowiskowe nie mają łóżek małżeńskich, ale łóżka, do których można uzyskać dostęp w razie potrzeby.
Na konkretny pobyt i termin
Wybierasz konkretny pobyt i termin z naszej oferty.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Na konkretny pobyt bez terminu
Wybierasz konkretny pobyt z naszej oferty i termin będzie wolny w ramach ważności pobytu. Odbiorca kontaktuje się z nami i sam wybiera termin.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Za określoną kwotę - POLECAMY (najczęściej sprzedawane)
Voucher jest na dowolną kwotę bez wyboru konkretnego pobytu.
Na przykład o wartości 200 €, więc odbiorca wybiera pobyt do 200 € lub wybiera droższy pobyt i dopłaca różnicę.
Termíny
Zarezerwuj pobyt
Przed skontaktowaniem się z naszym Działem Obslugi Klienta, prosimy przeczytać najczęściej zadawane pytania, w których możecie Państwo znaleźć odpowiedź na swój problem, oszczędzając w ten sposób czas: Prosimy przeczytać często zadawane pytania – FAQ.