Odwiedził w okresie: 20.02 - 23.02.2020
Liczba osób dorosłych / dzieci: 2/0
Zalety: Bardzo przyjemne uczucie od pierwszego kontaktu, powitanie w recepcji, pracownik zapoznanie się z orientacji urządzenia i potencjał usług i działań, doskonałe jedzenie i przyjazny i pomocny personel w restauracji, lobby baru i we wszystkich miejscach - siłownia, basen, SPA, centrum spa -Wielka satysfakcji.
Wady: Jako negatywny, chciałbym wspomnieć, że jeśli hotel oferuje wellness, klienci oczekują z wyłączeniem sprzętu do ustalona relaks i usługi dodatkowe - szlafrok i kapcie, które powinny być oczywiste i powinny być częścią przewidzianych już płatnych usług - podobnie jak w innych hotelach - i bez dopłaty, ponieważ oferuje gwiazdkowy hotel. Nie wiem, jakie pokoje są dostępne, w którym byliśmy był zbyt mały, tak, że w przyszłości będziemy awansować lub zarządzenia, w przeciwnym razie może tylko jako przypomnienie dla dobrego samopoczucia: Według nas, którzy wiedzą, co Wellness spodziewać to odpoczynek i relaks, które powinny być priorytetem spokojny, bardzo niepokojące aktów wir, który znajduje się naprzeciwko łaźni parowej. Już nie tylko zwykły ruch - przepuszczając - jest głośno, choć nie decydują się mówić - że krytykując, nie jest w gestii hotelu do zmian, to jest „kultura” wypowiedzi osób, ale niestety, normalny - tak to jest bardzo niepokojące i zapobiega cieszyć się nim, dlatego wybraliśmy ten pobyt