Relaksujący pobyt w sercu turystycznego i narciarskiego ośrodka Jasná - Niskie Tatry
Hotel Ostredok ★★★ Demänovská Dolina - Jasná
Informacja o pobycie
Pobyt obejmuje
- zakwaterowanie w pokojach lub apartamentach
- bogaty bufet śniadaniowy
- pyszne obiady (w przypadku pobytu z niepełnym wyżywieniem)
- karnety narciarskie (w sezonie narciarskim)/bilety na kolejkę linową - w ośrodkach Jasna, Tatrzańska Łomnica, Szczyrbskie Jezioro i Stary Smokowiec i jednocześnie wejścia do aquaparków Bešeňová lub Tatralandia*
- wstęp do centrum odnowy biologicznej każdego dnia pobytu
- Połączenie WiFi w pokoju
- parking przy hotelu
NASZA RADA: Jeśli nie jesteś fanem narciarstwa, skorzystaj z biletu na kolejkę linową w obie strony i odwiedź zaśnieżone Hrebienok, Skalnate Pleso lub Chopok, skąd roztaczają się wspaniałe widoki na tatrzańską scenerię.
Szczegółowe warunki korzystania z karnetów/biletów narciarskich na kolejki linowe i wejścia do aquaparków:
- *Oferta obowiązuje przez cały rok. Nie obowiązuje w dniu przyjazdu (zameldowania), a liczba biletów jest równa liczbie nocy w trakcie pobytu. Bilety są niezbywalne i w danym dniu można skorzystać z karnetów narciarskich (tylko w sezonie narciarskim) lub biletów na kolejki linowe w Jasnej lub Wysokich Tatrach, a także wejść do jednego z aquaparków Tatralandia lub Bešeňová, w bieżących godzinach pracy.
- Warunkiem korzystania z karnetów/biletów na kolejki linowe i wejścia do aquaparków jest zarejestrowanie wszystkich członków rezerwacji w wieku powyżej 6 lat w programie Gopass przed rozpoczęciem pobytu. Opłata za kartę Gopass wynosi 2 €. Jeśli posiadasz już kartę Gopass, zabierz ją ze sobą na wakacje, ponieważ odblokowuje ona wszystkie zniżki i korzyści podczas pobytu.
Cennik - dopłaty
Płacą po przyjeździe w recepcji.
- za zakwaterowanie ze zwierzętami 25 € / noc
- opłata lokalna 1,50 € / osoba / noc (2024), 2 € / osoba / noc (2025)
- Karta lojalnościowa GOPASS w recepcji hotelu lub w centrum informacyjnym. Na karcie GOPASS w e-sklepie można kupować bilety na kolejki linowe i do aquaparku, pobyty hotelowe i wiele innych usług w ośrodkach.
Ważna informacja
- Parking: Bezpłatny parking przy hotelu (niestrzeżony).
- Internet: WiFi na terenie całego hotelu (w niektórych pokojach słabszy sygnał).
- Zwierzęta: Zakwaterowanie w hotelu jest możliwe ze zwierzęciem (starsze niż 6 miesięcy) za dodatkową opłatą.
- Zameldowanie / Wymeldowanie: 14:00 / 10:00
Silvester v Hoteli Ostredok
Oslávte príchod nového roka v obľúbenom hoteli priamo v centre strediska Jasná
Prijmite pozvanie na silvestrovský pobyt do Hotela Ostredok v nádhernom prostredí Jasnej, kde vás už tradične privítajú kvalitnými službami a jedinečnými výhľadmi na zasnežené vrcholy hôr. Ubytujte sa v Hotyeli Ostredok a užite si tú najlepšiu novoročnú lyžovačku.
Silvester 2024 v Hoteli Ostredok:
- komfortné ubytovanie
- bohaté raňajky
- skipasy (v čase lyžiarskej sezóny) / lístky na lanovky - v strediskách Jasná, Tatranská Lomnica, Štrbské pleso a Starý Smokovec a zároveň vstupy do vodných parkov Bešeňová alebo Tatralandia
Počas silvestrovského večera sú pre vás pripravené:
- slávnostná silvestrovská večera
- sladké a slané občerstvenie počas večera
- polnočná kapustnica
- hudobné vystúpenie talentovanej speváčky a skladateľky Barbory Piešovej
- silvestrovská party s DJ
- polnočný prípitok
- vstup do wellness
- aktivity v stredisku Jasná
Na konkretny pobyt i termin
Wybierasz konkretny pobyt i termin z naszej oferty.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Na konkretny pobyt bez terminu
Wybierasz konkretny pobyt z naszej oferty i termin będzie wolny w ramach ważności pobytu. Odbiorca kontaktuje się z nami i sam wybiera termin.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Za określoną kwotę - POLECAMY (najczęściej sprzedawane)
Voucher jest na dowolną kwotę bez wyboru konkretnego pobytu.
Na przykład o wartości 200 €, więc odbiorca wybiera pobyt do 200 € lub wybiera droższy pobyt i dopłaca różnicę.
Termíny
Zarezerwuj pobyt
Przed skontaktowaniem się z naszym Działem Obslugi Klienta, prosimy przeczytać najczęściej zadawane pytania, w których możecie Państwo znaleźć odpowiedź na swój problem, oszczędzając w ten sposób czas: Prosimy przeczytać często zadawane pytania – FAQ.