Urlop w hotelu z otwartym sercem z kolejkami linowymi, karnetami narciarskimi i wejściami do aquaparków
Hotel Srdiečko ★★★ Jasná Chopok Juh
Informacja o pobycie
Pobyt obejmuje
- zakwaterowanie
- bśniadanie w formie bufetu
- bezpłatne połączenie WiFi
- parking przy hotelu
- dostęp do świata wellness z jacuzzi na świeżym powietrzu, saunami i pokojem relaksacyjnym
- karnety narciarskie i bilety na kolejki linowe w ośrodkach Jasná – Chopok Tatry Niskie, Tatry Wysokie – Tatrzańska Łomnica, Stary Smokowiec, Szczyrbskie Jezioro
- wejścia do parku wodnego Tatralandia
- wejścia do parku wodnego Bešeňová
Karnet narciarski ważny w sezonie narciarskim można wykorzystać także jako bilet pieszy w obie strony na kolejki linowe w ośrodkach narciarskich. W ciągu jednego dnia można skorzystać z karnetów/biletów na kolejki linowe w Jasnej lub Wysokich Tatrach, a także wejść do jednego z aquaparków Tatralandia lub Bešeňová w aktualnych godzinach otwarcia.
Korzystanie z karnetów narciarskich, kolejek linowych i biletów wstępu do aquaparków podczas pobytu podlega rejestracji w Gopass. Jeśli nie jesteś jeszcze członkiem Gopass, po prostu zarejestruj się z wyprzedzeniem przed rozpoczęciem pobytu lub poproś o to w recepcji hotelu podczas zameldowania. Jeśli jesteś zainteresowany wydaniem karty Gopass przy zameldowaniu, jej wydanie zostanie obciążone na miejscu opłatą w wysokości 2 €. Jeśli masz już Gopass, zabierz go ze sobą na wakacje, ponieważ odblokowuje wszystkie zniżki i korzyści podczas pobytu.
Cennik - dopłaty
Płacą po przyjeździe w recepcji.
- opłata lokalna 1 € / noc / osoba powyżej 6 lat
- za zakwaterowanie ze zwierzętami 15 € / noc
- Karta lojalnościowa GOPASS w recepcji hotelu lub w centrum informacyjnym. Na karcie GOPASS w e-sklepie można kupować bilety na kolejki linowe i do aquaparku, pobyty hotelowe i wiele innych usług w ośrodkach.
Przyjazd i wyjazd
- Check in - zameldowanie od: godz. 14.00
- Check out - wymeldowanie do: godz. 10.00
Ważna informacja
- Parking: Parking przy hotelu, bezpłatny i niestrzeżony.
- Internet: Darmowe WiFi w całym budynku.
- Zwierzęta: Zwierzęta są akceptowane.
- Zameldowanie / Wymeldowanie: 14:00 / 10:00
Na konkretny pobyt i termin
Wybierasz konkretny pobyt i termin z naszej oferty.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Na konkretny pobyt bez terminu
Wybierasz konkretny pobyt z naszej oferty i termin będzie wolny w ramach ważności pobytu. Odbiorca kontaktuje się z nami i sam wybiera termin.
(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)
Za określoną kwotę - POLECAMY (najczęściej sprzedawane)
Voucher jest na dowolną kwotę bez wyboru konkretnego pobytu.
Na przykład o wartości 200 €, więc odbiorca wybiera pobyt do 200 € lub wybiera droższy pobyt i dopłaca różnicę.
Termíny
Zarezerwuj pobyt
Przed skontaktowaniem się z naszym Działem Obslugi Klienta, prosimy przeczytać najczęściej zadawane pytania, w których możecie Państwo znaleźć odpowiedź na swój problem, oszczędzając w ten sposób czas: Prosimy przeczytać często zadawane pytania – FAQ.