Przejdź do lokalizacji

Relaks - spa pobyt w Tatrach

Urządzenie jest obecnie zamknięty z naszą ofertą!
Oferta wygasła! Wybierz poniżej z aktualnych ofert.
Ulubiony
Pożywienie śniadanie i kolacja
Data ważności na pobyt 22.12.2012
Lokalizacja Východné Slovensko, Prešovský kraj, Poprad, Vysoké Tatry
Zadzwoń do nas - +421 2 21 02 57 57
typ: pobyt Widoki: 7183×
Ten pobyt jest częścią oferty obiektu:
Przejdź do lokalizacji

Informacja o pobycie

Pobyt: 5 nocy

cena zakwaterowania na 1 osobę / noc:


2503.2012 02,01
24.06.-17.09.2012
26.03. - 23.06.2012
18.09. - 22.12.2012
1 pokój 2 osobowy dzieci do lat 12 1 pokój 2 osobowy dzieci do lat 12
Hotel *** € 42.00 € 36.00 20,00 € € 37.00 € 32.00 € 18.00

Cena obejmuje:

- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych
- obiadokolacja - śniadanie w formie bufetu, kolacje serwowane
- konsultację medyczną
- 2 zabiegi lecznicze dziennie (z wyjątkiem weekendów i świąt)

badań lekarskich i zabiegów:

- ćwiczenia oddechowe w Jaskini Bielańskiej prowadził rehabilitację siostrami, grota mikroklimat jest szczególnie korzystne u pacjentów z chorobą dróg oddechowych, alergicznych
- masażu
- hydroterapeutycznym - wanny z hydromasażem, wanny z hydromasażem
- parafiny brunatny okłady
- elektroterapii
- diatermicznym
- ultradźwięków
- terapii tlenowej
- terapii magnetycznej, leczenie światłem spolaryzowanym
- indywidualna terapia inhalacyjna w obszarach inhalatora
- fitness
- siłownia
- basen relaksacyjny
- Sauna

Suplementy:


- Dopłata za obiad dla dorosłych. od osoby 4,50 € / dzień, dzieci 2,50 € / doba
- dopłata 20 € za apartament / noc
- lokalny podatek 1 € za osobę za noc

Ważna informacja

  • Posiłek: Jadalnia w budynku sanatorium. Dieta nie jest w formie, ale serwowane. Śniadanie 7:15 do 8:30, obiad 11:30 do 14:00, kolacja od 17:00 do 19:00.
  • Parking: Obok parkingu domu opieki jest bezpłatne.
  • Internet: WIFI jest dostępny w recepcji, a na pierwszym piętrze.
  • Zwierzęta: Nie jest możliwe zakwaterowanie ze zwierzęciem.
  • Zameldowanie / Wymeldowanie: Przyjazd: 14:00 pm. Check out: 10:00.
Bon upominkowy możesz przekazać w następujący sposób:
1.png
Na konkretny pobyt i termin

Wybierasz konkretny pobyt i termin z naszej oferty.

(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)

2.png
Na konkretny pobyt bez terminu

Wybierasz konkretny pobyt z naszej oferty i termin będzie wolny w ramach ważności pobytu. Odbiorca kontaktuje się z nami i sam wybiera termin.

(Przy zamówieniu pobytu prosimy o informację w uwagach, że są Państwo zainteresowani voucherem upominkowym.)

3.png
Za określoną kwotę - POLECAMY (najczęściej sprzedawane)

Voucher jest na dowolną kwotę bez wyboru konkretnego pobytu.

Na przykład o wartości 200 €, więc odbiorca wybiera pobyt do 200 € lub wybiera droższy pobyt i dopłaca różnicę.

Recenzje uzdrowisk

4,0średni
Peter Slovensko Peter - 19.11.2016
Tłumaczenie z Tłumaczem Google
2.5 Zakwaterowanie
2.5 Abordaż
5 Personel
5 Czystość
7.5 Sąsiedztwo
7.5 Lokalizacja
2.5 Stosunek ceny do jakości
Odwiedził w okresie: 17.10 - 24.10.2020
Liczba osób dorosłych / dzieci: 1/0
Sprzęt: Sanatórium Kúpele Tatranská Kotlina
10,0doskonały
Super wypoczynek i relaks Slovensko Adriana - 6.8.2016
Tłumaczenie z Tłumaczem Google
5 Zakwaterowanie
5 Abordaż
10 Personel
7.5 Czystość
10 Sąsiedztwo
10 Lokalizacja
7.5 Stosunek ceny do jakości
Odwiedził w okresie: 23.07 - 01.08.2016
Liczba osób dorosłych / dzieci: 2/0
Sprzęt: Sanatórium Kúpele Tatranská Kotlina
Zalety: Lubiłem otaczającej przyrody, uczynność i miły personel zachowaniu, doskonałe połączenie zdrowia i Relaks
Wady: Przestarzałe urządzenia i zniszczone wyposażenie wewnętrzne i zewnętrzne
8,0doskonały
Slovensko Magdalena - 18.5.2016
Tłumaczenie z Tłumaczem Google
Odwiedził w okresie: 12.05 - 15.05.2016
Liczba osób dorosłych / dzieci: 2/0
Sprzęt: Sanatórium Kúpele Tatranská Kotlina
Zalety: Na pytanie odpowiedziałem, że pobyt był super i pogoda, która nie może mieć wpływu.
Wady: Może to być bardziej urozmaicone jedzenie, zwłaszcza na śniadanie i więcej warzyw. Również organizacja recepcji dotyczące pobytu, nie mieliśmy w zapasie wytycznych, rezydencja też nie wiedział, recepcjonistę, który wysłaliśmy zapłaty za wyprzedzanie testowano go wtedy i nie dać mi znać, jeśli to jest w porządku, pytałam siebie , W przeciwnym razie, byliśmy zadowoleni z obsługi.