Różnicę w cenie nadrobimy!

  • Jeżeli na innej stronie internetowej znajdziesz tańszą ofertę rezerwacji tego samego pobytu, zakwaterowania i rodzaju pokoju, możesz zwrócić się do nas o zwrot różnicy w cenie.
  • Przed zażądaniem korekty ceny musisz podać nam link do strony z konkurencyjną ceną, która musi być nadal dostępna online podczas weryfikacji.
  • Konkurencyjna oferta musi dotyczyć tego samego zakwaterowania i tego samego typu pokoju, tego samego czasu zameldowania i wymeldowania oraz tych samych warunków anulowania rezerwacji, co nasza oferta.

W jakim przypadku nie można zażądać wyrównania różnicy w cenie?

  • Jeśli konkurencyjna oferta jest częścią programu lojalnościowego lub bonusowego, nie ma możliwości zażądania wyrównania różnicy cen. Rozumiemy przez to sytuację, w której klient otrzymuje rabat w nagrodę za różne czynności, np. zakupy. zmiana rezerwacji, logowanie, wpisanie kodu kuponu lub polecenie witryny innym klientom, co prowadzi do obniżenia pierwotnej ceny.