Najczęściej zadawane pytania FAQ - kupon

Przed skontaktowaniem się z naszym działem obsługi klienta, odwiedź nas, gdzie można znaleźć odpowiedź na swój problem, oszczędzając swój czas:

kupony

Kiedy i gdzie można dostać kupon?

Kupon zostanie wysłane na e-mail (e-mail) nie tak szybko, jak zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Zalecamy karty płatniczej, w których można dostać kupon natychmiast. W tradycyjnym przelewem bankowym lub depozytu na nasze konto Twój kupon dotrze w ciągu 2 dni roboczych. 

Nadal nie otrzymali kupon?

Jeśli pochodzą kupon w ciągu 48 godzin, a znaleźć go nawet w pojemniku spamu, prosimy o kontakt  destinacie@destinacie.sk . W tym samym czasie, upewnij się, że wpisałeś poprawny zmienny symbol zlecenia płatniczego. Jeśli zmienna symbol wpisany niepoprawnie, płatność musi zostać ręcznie prześledzić. Do e-mail, należy podać informacje identyfikujące, aby zlokalizować płatność, symbol zmienny, datę i czas płatności, także na uwadze, że płatność została wysłana. Następnie ponownie wyślemy Ci kupon. 

W przypadku, gdy nie otrzymali instrukcje płatnicze mogą być rzędu błędnie wpisany adres e-mail. Napisz do nas e-mail, ten fakt wraz z informacjami, które zostały zakupione pobyt.

Kupiłem kupon - jak z niej korzystać?

Każdy kupon ma innego sposobu stosowania. Na każdym kuponie jest zawsze opisane, jak korzystać z kuponów i datę ważności kuponu.

Aby podarować kupon?

W przypadku, gdy postanowiliśmy podarować kupon, wybierać spośród kilku tematów. Kupon jest zbywalne i mogą być wykorzystywane przez nikogo. Przygotować i wydrukować go na tej stronie.

Zarezerwować pobyt

Jak wybrać daty pobytu?

Wolne terminy można znaleźć zakwaterowanie bezpośrednio w recepcji, dane kontaktowe zostaną wysłane natychmiast po zakupie wraz z kuponem. po zakupie pobytu o kontakt z recepcją, poprosić o terminach i jeśli jest to preferowane daty darmo, zarezerwuj swój pobyt. Jeśli dostawca przebywa tę firmę Destinacie.sk Ltd., proszę skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego wsparcia e-mail do  destinacie@destinacie.sk  i telefonicznie 02 21 02 57 57 - codziennie 07:30 do 20:00. Po godzinie 16:00, a podczas świąt i weekendów jesteśmy na telefonie ograniczona.

Co należy zrobić podczas pobytu z dziećmi?

Jeśli wybierasz się na pobyt z dziećmi, należy go zgłosić przy rezerwacji bezpośrednio w hotelu. Wszystkie opłaty dla dzieci są płatne na miejscu.

Jak można zatrzymać się książka?

Po otrzymaniu numeru kuponu o kontakt mailowy lub telefoniczny z recepcją i datę zamówienia.

Jak zgłosić inne usługi pobyt?

Usługa poza pobytu przy rezerwacji pobytu zgłosić i zapłacić po przyjeździe na miejscu.

Zamówienie i płatność

Jak mogę zamówić zapłacić?

Oferujemy bezpieczne płatności z najbardziej popularnych metod płatności: Karta kredytowa, przelewu lub płatności za pośrednictwem bankowości internetowej siedmiu banków: VÚB, Tatra banka, Słowacka Kasa Oszczędności, ČSOB, UniCredit Bank, Bank Post, Sbierbank.

I przypadkowo wysłał / a inna kwota. Czy to ważne?

Wypłacona kwota musi być równa ilości w kolejności. Jeśli napisali wyższą kwotę, skontaktuj się z nami, a my zwrócimy nadpłatę wraz z kuponem. Jeśli zapłacił niższą kwotę, cała płatność zostanie automatycznie zwrócone na konto bankowe, co zostanie powiadomiony - w tym przypadku konieczne jest zapłacić kolejność raz prawidłowej wysokości, jeśli nie nadal aktywne.

I przypadkowo wysłał / płatności ze złym symbol zmienny, to ma znaczenie?

Niestety nie zmienny symbol nie możemy zidentyfikować Państwa płatność. Kwota powodu nieprawidłowej zmiennej symbolu nie jest generowany dowolny kupon i pieniądze zostaną automatycznie odesłana w ciągu 14 dni od zakończenia rabatów handlowych. Jeśli nasz wczesnego ostrzegania błędnie zmienny symbol zweryfikuje swoją zapłatę.

Skargi i odwołania

Zdecydowałem, że chcę wykorzystać mój kupon, mogę go zwrócić?

Kupon może zostać anulowane w ciągu 14 dni od daty zakupu, jeśli nie zostały jeszcze wykorzystane lub zarezerwowane. Wystarczy skontaktować się z nami poprzez e-mail na  destinacie@destinacie.sk . Do e-mail, należy wskazać liczbę płatności kuponowych danych identyfikacyjnych (symbol zmienny, datę i czas płatności).

Jeśli już zarezerwowane z działaniami kupon dostawcy, będziemy anulować rezerwację w akcje usługodawcy i przekazania nam anulowania potwierdzoną rezerwację na e-mail  destinacie@destinacie.sk . Bez potwierdzonej nie odwołania możliwe anulowania. Po 14 dniach, nie można anulować kupon. W tym przypadku zaleca się, aby spróbować negocjować bezpośrednio z konkretnych zniżek dla alternatywnych rozwiązań. Zalecamy datę rezerwacji jak najszybciej po zakupie kuponu. Pozwoli to uniknąć niepotrzebnych komplikacji.

Jeśli nie jestem zadowolony z oferty wykupu, jak przystąpić do reklamacji?

Reklamacja powinna być zawsze podawana bezpośrednio przez samego usługodawcę lub sprzedawcy podczas korzystania z kuponu. Skontaktować się z dostawcą zawsze można znaleźć na kuponie. Jeśli nie zadowolony ze sprzętu i reklamacji, prosimy o kontakt. przeanalizujemy całą sytuację i postęp reklamacji. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, ustanawiając poprawne.

Co zrobić, jeśli nie zamierzasz wykorzystać kupon podczas jego ważności?

Po zakończeniu wszystkich niewykorzystanych kuponów zniżki przepadkowi. Jedynym rozwiązaniem jest, aby przejść bezpośrednio do konkretnego dostawcy i rabaty zawsze zależy tylko od dobrej woli, czy zezwolić na przynajmniej częściowe pompowanie kuponie.

firma kupon

Musisz fakturę?

Rachunek za wydawanie zleceń płatniczych Sorger.sk partnera, który daje usługę. Skontaktuj się z nim zobaczyć kupon. Niektóre hotele, ale faktura nie narażać kupon ponieważ oferują kupony tylko dla osób i nie firmy.